Passend onderwijs

Beste ouder(s),

In onderstaand schoolondersteuningsprofiel vertellen we hoe wij bij ons op school passend onderwijs bieden aan de kinderen. Wat passend onderwijs is, leggen we hierna eerst uit. Daarna leest u hoe wij daar op school naar kijken en waar u het op onze school aan ziet. Ook leest u over de hulp en ondersteuning die we bieden als we zien dat het leren en ontwikkelen van een kind minder goed gaat.

Misschien heeft u als ouder zorgen. Uw kind praat bijvoorbeeld heel weinig of uw kind heeft moeite met bewegen of komt niet tot spelen. Wat kunt u dan van ons als school verwachten? Bij wie kunt u terecht? In het schoolondersteuningsprofiel vindt u dat soort informatie en antwoorden.

Heeft u na het lezen nog vragen? Stel ze aan de juf of meester van uw kind. En zit uw kind niet bij ons op school, maar denkt u daar over? Loop dan eens bij de school binnen of bel of mail ons voor een afspraak.

Telefoon: 020 – 679 58 27
E-mailadres: administratie.schreuder@amosonderwijs.nl